محمدکسری و محمدصدرامحمدکسری و محمدصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

محمد کسری و محمد صدرا

بیماری محمد صدرا و محمد کسری

1393/3/7 19:12
نویسنده : زهرا حمزه پور
216 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه صبح این هفته ساعت 7 صبح بود که محمد صدرا با استفراغ از خواب بیدار شدی  و تا ساعت 9 صبح 3 بار استفراغ کردی و من و بابا امیر به همراه عمه سمیرا سریع رفتیم بیمارستان اونجا یه امپول برات تزریق کردن و شربت تجویز شد اما متاسفانه بعد از اینکه ما امودیم خونه دوباره حالت بد شد خیلی شدید استفراغ کردی و ما دوباره به بیمارستان مراجعه کردیم و متاسفانه شما رو بستری کردن

خیلی بی حال بودی ازت نمونه ادرار و خون گرفتن که الحمدلله مشکلی نداشت،الهی مامانت برات بمیره وقتی میخواستن ازت رگ بگیرن خیلی اذیت شدی من و عمه سمیرا هر کاری میکردیم که اروم بشی فایده نداشت ،عمه جون با دستکش پرستار برات بادکنک درست کردو باهات بازی میکرد و.......... اما شما عشقم خیلی گریه کردی و من هم همراهیت میکردمگریهگریهگریهواز خدا میخوام که هیچ وقت مریض نشین و همیشه سلامت باشین

 

و ما تا ساعت 11 شب بیمارستان بودیم و در نهایت با رضایت شخصی خودمون اوردیمت خونه و شب تا صبح من و مادرجون بالا سرت نشته بودیم چون شما تب شدیدی داشتی و فردای اون روز متوجه شدیم که محمد کسری هم دچار این بیماری شده و به صورت وحشتناکی استفراغ میکرد ،دوباره خیلی سریع رفتیم بیمارستان خدا رو شکر که دکتر برات فقط امپول تجویز کرد و الحمدلله نیازی به سرم نداشتی الهی شکر

شما هم اقا کسرای من تب خیلی شدیدی داشتی  و بعد از 3 روز خوب شدی

ویروس خیلی بدی بود امیدوارم به لطف و کرم خدای بزرگ هرگز راهی بیمارستان نشید و نیازی به دکتر نداشته باشین و همیشه خوب و خوش وسلامت باشین.بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)