محمدکسری و محمدصدرامحمدکسری و محمدصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمد کسری و محمد صدرا

جشن تولد 3 سالگی

1393/7/20 11:15
نویسنده : زهرا حمزه پور
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       

 

 دوقلوهای مامان و بابا تولدتان مبارک

عزیزهای دلم ، میوه های دلم ، امید های زندگیم تولدتان مبارک.

شما  نفس های مامان ساعت 3 صبح 19 مهر ماه به دنیا اومدین و نور امید به زندگی ما تابید و با حضور شما ها زندگی ما گرمتر و گرمتر شد .

خدایا سپاس گذارم

 

                                                        

 

امروز از صبح که بیدار شدین آهنگ

عزیز من       گل من          تولدت مبارک    تولدت مبارک

قشنگ شدی      گل شدی      شدی مثل عروسک

عزیز من       گل من          تولدت مبارک    تولدت مبارک

براتون گذاشتم و خانه رو برای جشن تولدتان اماده کردم و شام خوشمزه براتون پختم و بعد از ظهر که بابا امیر اومد 4 تایی با هم رفتیم کیک تولد و کلاه و شمع و بادکنک و .......... خریدیم و اومدیم خونه و یه جشن کوچک 4 نفره گرفتیم

 

 

 

الهی 120 ساله بشین و همیشه شاد و خندان باشین .               

                  

پسندها (3)

نظرات (3)

سایبر سافت
20 مهر 93 13:05
سلام مادر محمد کسری و محمدصدرای عزیز تولد نوگلهاتون مبارک یک هدیه آموزشی برای نوگلتون تدارک دیدیم که اُمیدواریم خوشش بیاد یک باغ وحش مجازی با امکانات ویژه و آموزش زبان انگلیسی خوشحال میشم نظر یه مادر خوب رو درباره این نرم افزار بدونم http://cafebazaar.ir/app/cybersoft.zoo.animal/?l=fa
مامان گلشن
20 مهر 93 14:06
تولدتون مبارک محمد کسرا و محمد صدرا جان
مهرنوش
26 آبان 93 11:18
تولدتون مبارک؛ ان شاءالله همیشه شاد و سلامت کنار هم باشیییییییییییید چه مامان بابای خوبی