محمدکسری و محمدصدرامحمدکسری و محمدصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمد کسری و محمد صدرا

روزهای عاشقی( ماه محرم)

1393/8/6 12:41
نویسنده : زهرا حمزه پور
548 بازدید
اشتراک گذاری

جوانان بنی هاشم بیایید علی را بر در خیمه رسانید

 

باز هم ماه عاشقی فرا رسید ،جانمان فدای حسین و اولادش،در این شب ها شما دوقلو های مامان همراه بابا امیر در مراسم عزاداری اباعبدلله حسین شرکت میکنید و عزاداری میکنید،انشالله همیشه تا آخر عمرتان جز نوکران امام حسین باشید .

 

 

 

 

 

بگذار تا بمیرم و تنها نبینمت

‏تنها به روی سینه صحرا نبینمت

امشب بیا که بوسه زنم برگلوی تو

‏شاید بمیرم از غم و فردا نبینمت

می ترسم از نگاه به گودال آن طرف

‏دارم دعا به زیر لب آن جا نبینمت

غم نیست گرچه بر بدنم کعب نی خورد 

‏من نذرکرده­ ام که به نی­ها نبینمت

امشب برای من تو دعاکن که شام بعد

‏بی سر به روی دامن زهرا ببینمت

شاعر:حبیب چایچیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه مي شد لطف حق ابراز گردد
محرم گوش دلها باز گردد
نداي يك اناالمهدي به گوش
همه عالم طنين انداز گردد

                                                                                                            شاعر : اصغر چرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این شعر هم سروده بابا امیر

 من پای این نوکری با خون امضا میکنم

                                          گرچه نبودم کربلا امشب غوغا میکنم.

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان محجوب
11 آبان 93 21:39
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمت ماشا الله خدا حفظشون کنه خدا به شمام قوت بده انشالله منم به شما التماس دارم
مهرنوش
26 آبان 93 11:16
عزاداریتون قبون التماس دعا